MENU

  

VRAGEN? BEL 0512 - 36 66 62

Veelgestelde vragen

We willen natuurlijk graag zo compleet mogelijk zijn op onze website. Vandaar dat u op deze pagina veelgestelde vragen én antwoorden vindt. Staat uw vraag er niet tussen? Mail uw vraag naar ons en wij geven u het antwoord!

Q: Kan ik een handtekening op de brief zetten?

  • A: Dirk: "Jazeker. U maakt uw mailing persoonlijker door een (blauw) geschreven handtekening te plaatsen. U kunt de handtekening digitaal aanleveren en wij verwerken dit in de brief."

Q: Hoe lever ik een adresbestand aan?

  • A: Dirk: "Het adresbestand kan als een Excel-bestand of als TXT-, ASCII-, CSV-formaat worden aangeleverd. Dit bestand kunnen we finetunen en opschonen zodat bijvoorbeeld adressen niet dubbel voorkomen, en we kunnen ook andere dingen aanpassen."

Q: Hoe weet ik hoe mijn mailing eruit komt te zien?

  • A: Eduard: "Wij sturen u altijd een proef per e-mail, zodat u precies ziet wat uw relaties of klanten ontvangen."

Q: Welke informatie hebben jullie nodig voor het berekenen en printen van de controlegetallen voor de acceptgiro's?

  • A: Eduard: "Een adressenbestand, aangevuld met betalingsgegevens is voor ons voldoende om het printen van uw acceptgiro's uit te voeren. Wij berekenen de controlegetallen zodat de OCR-B coderegel geprint kan worden."

Q: Zijn jullie gecertificeerd voor het printen van acceptgiro's?

  • A: Eduard: "Wij zijn gecertificeerd om acceptgiro's voor derden te printen. Als gecertificeerd bedrijf krijg je een contract, het zogenoemde S-contract. Hierdoor hoeft u als klant niet zelf de acceptgiro te printen en de controlegetallen te berekenen die in de coderegel op de acceptgiro staan. U moet wel een contract met uw bank afsluiten als incassant van acceptgiro's. Informatie over acceptgiro's en een overzicht van de gecertificeerde servicebureaus kunt u vinden op:

https://www.acceptgiro.nl/wp-uploads/Ac_C.AC_.000_Overzicht_certificatie_servicebureaus_plaats.pdf

All rights reserved. Direct Mailing Service